Naša misija je da pružimo kvalitetnu uslugu i nadmašimo očekivanja korisnika
Radno vreme prijemnog mesta
radnim danima 08-17, subotom 10-14
Pozovite nas
Naši partneri

Da bi brend bio vodeći u svojoj branši i opstao na tržištu mora imati kvalitetne saradnike na koje može da se osloni na lokalnom tržištu. Zahvaljujući napornom radu i poštovanju propisanih procedura Nepo System se može pohvaliti velikom broju brendova koje servisira. 

×

Zahtev za popravku uredjaja

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Kontakt

×

Pošaljite upit za servisnu uslugu

×

Upit za poslovna rešenja

×

Zakaži preuzimanje uređaja

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Zahtev za prodaju rezervnog dela

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Proverite status svog uredjaja

×

Upit za spasavanje podataka

×

Pošaljite upit za računarske mreže

×

Zakažite preuzimanje uređaja

Prikačite fajl (najviše 5MB)
×

Dodatna garancija Sharp

Podaci o proizvodu

Podaci o kupovini

Vaši podaci

USLOVI I PRAVILA PRODUŽENE GARANCIJE

  1. Produžena garancija se odnosi isključivo na modele Sharp televizora.
  2. Produžena garancija važi isključivo za kupovinu modela Sharp televizora kupljenih u periodu od 5.3.2019. do 30.6.2019. Proizvode je potrebno registrovati putem ovog obrasca najkasnije do 30.6.2019. U suprotnom, produžena garancija neće važiti i kupac ostvaruje pravo samo na redovnu garanciju od 3 godine.
  3. Ova produžena garancija važi samo za proizvode kupljene na teritoriji Republike Srbije.
  4. Garantna izjava o produženoj garanciji smatraće se nevažećom ako se utvrdi da nije potpuna, ako je izmenjena i/ili sadrži netačne podatke unete pri registraciji proizvoda.
  5. Pri podnošenju zahteva za popravku u garanciji u okviru produžene garancije potrebno je priložiti ovlašćenom Sharp servisu sledeće:
    • original garantni list
    • original ili kopiju računa
  6. Naša odluka o svim pitanjima koja se odnose na prigovore u vezi s nedostacima u izradi ili korišćenim materijalima za vreme produžene garancije biće konačna i obavezujuća i kupac je saglasan da će se pridržavati tih odluka. Bilo koji neispravni delovi koji su zamenjeni u roku produžene garancije postaju vlasništvo kompanije Sharp.
  7. Uslovi produžene garancije napisani u ovoj izjavi u skladu su sa redovnim Sharp garancijskim uslovima opisanim u standarnoj garanciji. Pre bilo kakvog postupka potrebno je pročitati standarne uslove garancije.
  8. Ova produžena garancija izdata je u skladu sa zakonima Republike Srbije i u skladu je s pozitivnom poslovnom praksom brenda Sharp.
  9. U periodu trajanja produžene garancije kupac ima pravo na zamenu proizvoda isključivo u slučaju ako aparat nije u mogućnosti da se popravi.
  10. U periodu produžene garancije, rok za trajanje popravke nije definisan zakonom i on može iznositi i duže od 30 dana.
  11. Ova produžena garancija podložna je sledećim ograničenjima i isključenjima:
    • kvar ili oštećenje koje je nastalo zbog više sile, vatre, građanskih nemira i/ili nesreća
    • kvarovi nastali usled korišćenja pogrešnog napona električne mreže i/ili posledične štete iz nemara i/ili zloupotrebe
    • korišćenje koje nije u skladu sa uputsvom za upotrebu
    • popravke koje su obavljala neovlaščena lica i/ili nepravilne montaže koje ne ispunjava uslove iz korisničkog uputstva
    • proizvodi koji se koriste u komercijalnim ili nestambenim prostorima.